Tvořivá Olomouc - jaro 2025

22. - 23. 3. 2025

STŘEDNÍ ŠKOLA POLYTECHNICKÁ - Technologická hala, Rooseveltova 472/79, Nové Sady, 77900, Olomouc

Přihlašování na jarní etapu Tvořivé Olomouce probíhá v termínu od  19. 10. 2024 do 5. 1. 2025. Přihlášky přijímáme výhradně přes online přihlašovací formulář, na který naleznete odkaz níže na této stránce. Jakmile bude registrace ukončena, ozveme se (nejpozději do 19. 1. 2025), zda pro Vás budeme mít na výstavě prodejní místo, případně s dalšími podrobnostmi. 

Vystavovatele vybírá organizátor až po ukončení přihlašování. Děkujeme za pochopení a těšíme se na spolupráci! 

Po potvrzení Vaší účasti bude vystavena faktura. Zaplacením faktury je rezervace prodejního místa platná. 

Rozpis prodejních míst HALA

Rozpis prodejních míst FOYER





Závazná přihláška



FIRMA *
KONTAKTNÍ OSOBA *
*
DIČ
FAKTURAČNÍ ADRESA *
E-MAIL *
TELEFON *
OBCH. JMÉNO *
WWW, E-SHOP
POPIS ČINNOSTI
A PRODÁVANÉHO
ZBOŽÍ *



EL. PŘÍPOJKA *


PREFEROVANÉ PRODEJNÍ MÍSTO - rozpis prodejních míst ke stažení výše:
(není závazné, vystavovatel si vyhrazuje právo v případě potřeby polohu prodejce změnit - vše po vzájemné dohodě)
Firma není plátcem DPH.

Plocha - hala
2x2,5 m, 3x stůl (80x80 cm), 3x židle
(č. 1-7, 15-16, 18-35)

POČET MÍST
CENA: 2250,-/celá akce (1 m²/450,-)

Plocha - hala
2,5x2,5 m, 3x stůl (80x80 cm), 3x židle
(č. 9-13)

POČET MÍST
CENA: 2813,-/celá akce (1 m²/450,-)

Plocha - hala
15 m², 5x stůl (80x80 cm), 5x židle
(č. 8, 17)

POČET MÍST
CENA: 6750,-/celá akce (1 m²/450,-)

Plocha - hala
4x2,5 m, 4x stůl (80x80 cm), 4x židle
(č. 14 - akční cena - vzhledem ke dveřím na rampu je naskladnění možné až v sobotu od 8:00, vyskladnění v neděli nejpozději v 17:30)

POČET MÍST
CENA: 4000,-/celá akce (1 m²/400,-)

Foyer
2x2,5 m , 3x stůl (80x80 cm), 3x židle
(č. 36-41, 48)

POČET MÍST
CENA: 2250,-/celá akce (1 m²/450,-)

Foyer
2,5x2,5 m, 3x stůl (80x80 cm), 3x židle
(č. 44, 45)

POČET MÍST
CENA: 2813,-/celá akce (1 m²/450,-)

Foyer
18 m², 5x stůl (80x80 cm), 5x židle
(č. 46)

POČET MÍST
CENA: 8100,-/celá akce (1 m²/450,-)

Foyer
17 m², 5x stůl (80x80 cm), 5x židle
(č. 42)

POČET MÍST
CENA: 7650,-/celá akce (1 m²/450,-)

Foyer
10 m², 4x stůl (80x80 cm), 4x židle
(č. 43)

POČET MÍST
CENA: 4500,-/celá akce (1 m²/450,-)

Foyer
2,5 m², 1x stůl (80x80 cm), 1x židle
(č. 47)

POČET MÍST
CENA: 1125,-/celá akce (1 m²/450,-)

Foyer
2x2 m, 2x stůl (80x80 cm), 2x židle
(č. 49, 55)

POČET MÍST
CENA: 1800,-/celá akce (1 m²/450,-)

Foyer
3x1,5 m², 2x stůl (80x80 cm), 2x židle
(č. 50)

POČET MÍST
CENA: 2025,-/celá akce (1 m²/450,-)

Foyer
1,5x1,5 m², 1x stůl (80x80 cm), 1x židle
(č. 51)

POČET MÍST
CENA: 1012,-/celá akce (1 m²/450,-)

Foyer
3x2,5 m², 3x stůl (80x80 cm), 3x židle
(č. 52, 53)

POČET MÍST
CENA: 3375,-/celá akce (1 m²/450,-)

Foyer
6x2,5 m², 4x stůl (80x80 cm), 4x židle
(č. 54)

POČET MÍST
CENA: 6750,-/celá akce (1 m²/450,-)

Foyer
3x2 m², 3x stůl (80x80 cm), 3x židle
(č. 56, 57)

POČET MÍST
CENA: 2700,-/celá akce (1 m²/450,-)
ČÍSLA MÍST  čísla míst, o která máte zájem

Ke každému místu náleží výše uvedený počet stolů a židlí. Po dohodě s organizátorem je možné počty navýšit dle kapacity poskytovatele. Do kolonek uveďte POUZE počet stolů a židlí, o které máte zájem NAVÍC k těm, které máte k dispozici v rámci prodejního místa.

V případě, že Vám bude stačit NIŽŠÍ počet židlí či stolů, než náleží k prodejnímu místu nebo si přivezete své vlastní, uveďte to, prosím, níže do poznámky, abychom vaše prodejní místo mohli nachystat předem k oboustranné spokojenosti.


+ STOLY
+ ŽIDLE



LOGO



FOTKY

Vyberte ve vašem počítači fotky a klikněte na tlačítko NAHRÁT.
Nahrajte alespoň 3 fotografie nabízeného sortimentu či stánku.



POZNÁMKA


Přihlásit se


Odesláním přihlášky pořadateli vystavovatel dává souhlas se zpracováním osobních údajů a se zasláním obchodních sdělení na adresy elektronické pošty. Zároveň se tento souhlas vztahuje na ukládání shromážděných dat po dobu obchodní spolupráce.

Potvrzením účasti a zasláním podkladů pro propagaci na výstavě dává vystavovatel souhlas se zveřejněním informací v rámci propagace výstavy a pořizováním fotografických a audiovizuálních záznamů v prostorách výstaviště a na venkovních výstavních plochách k propagačním účelům pořadatele.

Společnost HOBBY TIME ON, s.r.o. se v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů zavazuje uchovat údaje jen pro svou potřebu a nepředávat je třetím osobám.

Osobní údaje jsou chráněny podle Zák. č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů.

Jsou použity jen pro komunikaci s vystavovatelem a vnitřní potřeby firmy.






Všeobecné obchodní podmínky

HOBBY TIME ON s.r.o., Studenec 3, PSČ 798 16, Čelechovice na Hané, Česká republika, (dále jen organizátor).

VYSTAVOVATEL je fyzická nebo právnická osoba, která zašle podepsanou závaznou přihlášku k účasti.

Potvrzením přihlášky ze strany organizátora dochází k uzavření smlouvy, kterou se organizátor zavazuje za dále uvedených podmínek pronajmout vystavovateli výstavní plochu za účelem prodeje a prezentace zboží či služeb. S pronájmem výstavní plochy jsou bezplatně spojeny služby: běžný úklid, odvoz odpadků, připojení na elektřinu, bezplatné parkování během akce.

Po obdržení závazné přihlášky od vystavovatele, zašle organizátor potvrzení přijetí společně se zálohovou fakturou za pronájem.

Vystavovatel je povinen uhradit nájemné za objednanou výstavní plochu do doby splatnosti uvedené na faktuře. Při nesplnění této podmínky je organizátor oprávněn od smlouvy odstoupit.

Při zrušení účasti vystavovatelem se vystavovatel zavazuje zaplatit organizátorovi storno poplatek sjednaný následovně:

 Při zrušení od 50 do 45 dní před akcí 30% z fakturované částky.

 Při zrušení od 40 do 30 dní před akcí 50% z fakturované částky.

 Při zrušení do 30 dní před akcí 100% z fakturované částky.

Zrušení účasti je nutné provést písemnou formou.

V případě, že se výstava neuskuteční, budou všechny přihlášky považovány za zrušené a vystavovatelům budou vráceny všechny uhrazené platby.

Přenechání výstavní plochy do užívání třetí osobě je dovoleno pouze s předchozím písemným souhlasem organizátora.

Podrobné organizační informace, informace o instalaci a likvidaci stánků a prezentací obdrží vystavovatel v pokynech

před zahájením výstavy.

Vystavovatel se zavazuje prodávat zboží a nabízené služby, které jsou v souladu s informacemi na přihlášce. Zavazuje se být během konání výstavy přítomen nebo zastoupen ve svém stánku a mít ho zpřístupněn zákazníkům.

V prostorách výstavy je zakázáno kouřit a manipulovat s otevřeným ohněm. Veškeré elektrické spotřebiče a prodlužovací kabely se mohou používat pouze v provozuschopném a bezpečném stavu, schváleném Českou státní zkušebnou. Výjimky je možné udělit jen se souhlasem organizátora. Po ukončení otvírací doby výstavy je vystavovatel povinen odpojit všechny elektrospotřebiče od elektrického proudu.

Vystavovatel je oprávněn propagovat svoje zboží a služby jen ve vlastním stánku.

Plakáty, bannery a jiné propagační materiály mohou být umístěny mimo stánek vystavovatele pouze se souhlasem organizátora a v místech k tomu určených.

Instalace stánků zajišťuje výhradně vystavovatel vlastními prostředky a na vlastní náklady.

Vystavovatel se zavazuje, že bude mít svůj stánek otevřen do konce provozní doby výstavy a že neukončí svou činnost dříve. V případě že vystavovatel ukončí svou prezentaci dříve, je povinen zaplatit organizátorovi pokutu ve výši 2000 Kč.

Organizátor nezodpovídá vystavovateli za zničení, ztrátu či poškození jeho zařízení a zboží v průběhu výstavy, tak i před či po skončení výstavy.

Vystavovatel souhlasí s účastnickými podmínkami a zavazuje se je respektovat. Smluvní vztah se řídí ustanoveními Obchodního zákoníku a Občanského zákoníku. Případné spory řeší české soudy.